Beste studenten,

In deze drukke periode die onder andere bekend staat als de studententijd is het heel goed mogelijk dat we al onze focus richten op één enkele zaak namelijk de studie zelf. Dit is natuurlijk niet meer dan normaal aangezien het einddoel van onze gemeenschappelijke struggle uiteraard een diploma is. Dit gezegd zijnde is het belangrijk om fysieke gezondheid en plezier niet uit het oog te verliezen. Om dit tegemoet te komen organiseert de VDK allerhande activiteiten waar jullie je kunnen uitleven waaronder zaalhockey, voetbal, volleybal enzovoort.

Buiten gewone trainingen is het mogelijk om samen de richting diergeneeskunde te verdedigen op wedstrijden tussen de verschillende studentenkringen. Grote activiteiten staan ook weer op de planning waaronder de 12 uren loop en de killing fields. Als laatste gaan we jullie over de loop van het jaar ook de kans geven om van verschillende sporten te proeven door middel van initiaties.

We kijken ernaar uit om jullie terug te zien op onze sportactiviteiten!

Hieronder vind je het sportweekoverzicht van de trainingen. Volg onze facebookpagina ‘ SPORT VDK’ voor alle updates!

Groeten,