Dierenarts Astrid Henskens zoekt een enthousiaste collega dierenarts voor kleine huisdieren in de regio Vlaams-Brabant (Vlezenbeek)

Wij staan voor een warme persoonlijke aanpak en een vertrouwelijke band met onze klanten. Ook onze onderlinge sterke band als collega’s maakt dat wij een goed team vormen. Ondanks deze bewuste persoonlijk aanpak hebben wij oog voor doorgedreven diergeneeskunde. We beschikken over een echografie toestel en digitale radiografie. Chirurgische ingrepen onder gasanesthesie worden bij ons nauwlettend opgevolgd door een monitoring. Om continue opvolging van de patiënt te verzekeren werken wij nauw samen met een free-lance chirurg en orthopedist. Deze samenwerking binnen de praktijk en de nodige infrastructuur/apparatuur zorgt voor een perfecte combinatie tussen 1 e en 2e lijns diergeneeskunde. Om een goede work-life balance te garanderen werken wij buiten de openingsuren uitsluitend met regionale spoeddiensten.

Wie zoeken wij?

Een enthousiaste persoonlijkheid met een diploma diergeneeskunde die weet van aanpakken. Woonachtig zijn in de regio is handig maar niet strikt noodzakelijk gezien de flexibele werkuren en afwezigheid van wachtdiensten.

Wat bieden wij?

Een deeltijdse job met veel flexibiliteit (aantal uren te bespreken) en een marktconforme verloning.

Zou jij graag eens met ons kennismaken? Neem dan zeker eens contact op.

Dierenarts Henskens Astrid

Postweg 119

1602 Vlezenbeek

025679212 – dierenarts.henskens@gmail.com

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!

Add a Comment

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *