DAP Dhondt en KI Het Bokt zoeken een 5e dierenarts!

Voor onze gemengde groepspraktijk Paard – Rund – Kleine herkauwers, zijn we op zoek naar een vijfde dierenarts om ons team te versterken. DAP Dhondt en KI Het Bokt liggen in Pelt, Limburg. Niet voor niets in het centrum van de Belgische paardenfokkerij.

Onze dierenartsen paard gaan aan huis voor de eerstelijnszorg, maar ook voor voortplanting, keuringen, tandonderzoek, enz. Een mobiele RX, rectale echo en tandenmateriaal zijn aanwezig. Interesse en bijscholing voor orthopedie of tandheelkunde wordt zeker aangemoedigd. Op het voortplantingscentrum worden er jaarlijks een 150tal merries begeleid. We insemineren met vers- en diepvriessperma, doen embryospoeling en -transplantatie in eigen draagmerries. In het seizoen veulenen er een 40-50 merries af. We zijn een Europees erkend dekstation en nemen sperma af voor vers gebruik of om in te vriezen.

De baanpraktijk rund beslaat 80% melkvee, 10% vleesvee en 10% kleine herkauwers. Naast de curatieve geneeskunde staan we de boeren ook bij met bedrijfsbegeleiding. Één keer per jaar organiseren we een informatieve klantenavond, die inspeelt op de preventieve geneeskunde. Met een team van vier rundvee dierenartsen proberen we een goede dienstregeling op te stellen voor de weekends en de avonden. We vinden een goede service zeer belangrijk en zorgen voor 24/7 bereikbaarheid voor zowel de paarden als de runderen.

Spreekt onze praktijk je aan?
We bieden je een uitdagende job, met fijne collega’s die altijd klaar staan voor advies of om iets te bespreken. Een goede dienstregeling maakt de workload draagbaar.

Maar het belangrijkste? Wij willen iemand die, net als wij, plezier uit zijn werk haalt.

Voor het doormailen van je CV of voor meer info:
info@ki-hetbokt.be | www.ki-hetbokt.be | +32 474 887 995

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!

Add a Comment

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *